De vereniging

Wie zijn wij?

Studievereniging Mimagine is de vereniging voor de opleidingen Creative Business (MIC) en Communicatie. Dit zijn beide opleidingen aan de Hogeschool van Amsterdam. Mimagine is opgericht in mei 2002 en heeft sindsdien al vele studenten een onvergetelijke studententijd bezorgd. Naast de vele borrels en feesten organiseert Mimagine regelmatig studie gerelateerde activiteiten die je kunt bijwonen.

Borrels & studiegerelateerde uitjes

De vereniging waar jij je thuisvoelt! Mimagine staat voor veel gezelligheid tijdens de wekelijkse borrels, de beruchte kroegentochten, het gala, het jaarlijkse skireisje en nog veel meer! Wanneer we dan weer uitgebrakt zijn, bezoeken we regelmatig een tv uitzending of nemen we een kijkje achter de schermen bij een mediabedrijf.

Actiever in de vereniging? Join een commissie!

Nog leuker is dat jij als lid mag meedenken of meehelpen bij het organiseren van een studiegerelateerd uitje of een borrel. Zo bestaan er diverse commissies in de vereniging. Wil jij je fotografie skills verder ontwikkelen? Ga dan bij de mediacommissie en leg alle hilarische en leuke momenten vast bij één van de borrels. Vind je het juist tof om na te denken over een thema borrel of wil je op zoek gaan naar een te gekke locatie in Amsterdam waar we kunnen borrelen? Dan is de borrelcommissie vast iets voor jou. Ten slotte is de activiteitencommissie er nog. Zo nu en dan heeft een lid een tof idee om iets met z’n allen te doen. Denk aan een keertje naar de Efteling, een uitzending van RTL Late Night bijwonen of casual bowlen met elkaar.

Samen met een paar anderen vorm je een commissie. Zo kunnen jullie met elkaar ideeën uitwisselen en uitvoeren. De vice-voorzitter begeleidt jullie hierin. De sollicitaties voor de commissies worden in oktober gehouden.

Geen verplichtingen

Alles mag, niks moet! Aangezien Mimagine een studievereniging is en geen studentenvereniging, doen wij niet aan verplichtingen of ontgroeningen. Dat betekent echter niet minder plezier! Je mag zelf bepalen hoe vaak en wanneer jij wilt komen. Vind je het spannend om alleen op een borrel te verschijnen? Geen probleem, neem een keer een vriend, vriendin of studiegenootje mee om te komen.